Siyasətin icmalı və əhatə dairəsi
Bu Qaytarma Siyasəti Azərbaycan qanunvericiliyinə uyğun olaraq lazımi qaydada qeydiyyatdan keçmiş və təşkil edilmiş TransferExpress şirkəti tərəfindən hazırlanmışdır.
Bu siyasətin əsas məqsədi TransferExpress istifadəçilərini TransferExpress-də qaytarma prosesinin necə işlədiyini məlumatlandırmaq, həmçinin qaytarma prosesi ilə bağlı həm TransferExpress, həm də TransferExpress istifadəçilərinin istifadəsini və seçimlərini tənzimləməkdir.
Bizim qaytarma prosesimiz/proseduramız
Adətən, fərdi istifadəçilər üçün qaytarma prosesi əməliyyat bizim sistemdə və ya əməliyyat prosesinə cəlb oluna biləcək hər hansı digər üçüncü tərəfdə uğursuz olduğu anda başlayır. Bu üçüncü tərəfə tərəfdaşlarımız və digər maliyyə və ya bank qurumları daxildir, lakin bununla məhdudlaşmır. Əməliyyatlar həmçinin sizin səhvləriniz səbəbindən uğursuz ola bilər, məsələn, yanlış alıcı adı göstərdiyiniz və ya bizə yanlış məbləğ köçürdüyünüz zaman.
Əməliyyatınızı yerinə yetirə bilmədikdən sonra onlayn mesajlaşma və ya əks əlaqə forması vasitəsilə qaytarma tələb edə bilərsiniz. Bundan sonra bizə təfərrüatları göndərin və əmin olun ki, qaytarma təfərrüatlarında artıq əməliyyat üçün istifadə etdiyiniz eyni bank hesabını göstərmisiniz. Qaytarma sorğunuzu emal etdikdən sonra pulunuz 1-7 bank günü ərzində qaytarılacaq.
Nəzərə alın ki, hər hansı səbəbdən platformamız vasitəsilə qaytarma tələb edilməyən hər hansı əməliyyat üçün vəsaiti geri qaytarmayacağıq.
İcazə verilən qaytarma şərtləri
Bir qayda olaraq, platformamızdan istifadə etmədən sorğunuz əsasında qaytarma edə bilmirik. Bununla belə, bəzi təcili hallarda qaytarma hələ də mümkün ola bilər, əgər siz qaytarma sorğusunu və ləğv etmənin təcililiyini əsaslandırmaq üçün bəzi təsdiqedici sənədlər təqdim edə bilsəniz.
Qaytarma sorğusu aşağıdakı səbəblərdən hər hansı birinə əsaslanırsa, icazə verilə bilər:
– Əməliyyat yanlış alıcıya göndərilib.
– Əməliyyat məbləği səhvdir.
– Siz səhvən eyni köçürməni birdən çox dəfə etmisiniz.
– Pul səhvən TransferExpress hesablarına yönəldilib.
– Ödəniş uyğunluq səbəblərinə görə rədd edilib.
Biz uğurlu qaytarmanı zəmanət verə bilmərik. Bununla belə, sorğunuz əsasında vəsaiti geri qaytarmaq üçün əlimizdən gələni edəcəyik. Nəzərə alın ki, sorğunuzu yerinə yetirməyimizə mane ola biləcək nəzarətimizdən kənar vəziyyətlər var.
Qaytarmadan imtina şərtləri
Sizin tərəfinizdən edilən bütün qaytarma sorğuları gecikdirilə və ya emal edilməyə və qaytarıla bilər, əgər qaytarma sorğunuz:
– Qaytarma sorğusunun səbəbindən asılı olmayaraq, müvafiq orqanların sorğusu əsasında TransferExpress tərəfindən dondurulub.
– Qaytarma sorğusunun səbəbindən asılı olmayaraq, artıq alıcıya göndərilib.
– Pulların yuyulması, terrorizmin maliyyələşdirilməsi məqsədi ilə edildiyi və ya hazırda Azərbaycan qanunvericiliyinə əsasən baxılan hər hansı cinayət işi ilə əlaqəli olduğu ciddi şübhə doğurur.
– Onların sorğusu əsasında müvafiq orqana göndərilir.
– Əməliyyatınızın statusu hələ də “Uğursuz” deyil.
Öhdəliklər və məsuliyyət
– Əgər qaytarma prosesinin və ya əməliyyatın ləğvinin gecikmə səbəbi daxili problemlərimizdən qaynaqlanırsa, sizin tərəfinizdən qaytarma prosesinin hər hansı gecikmələrinə görə məsuliyyət daşıyacağıq.
– Aşağıdakı hallarda sizin tərəfinizdən tələb olunan qaytarma prosesinin hər hansı itki, zərər, gecikmələrinə görə məsuliyyət daşımayacağıq:
Qaytarma prosesinin və ya əməliyyatın ləğvinin gecikmə səbəbi xarici amillərdən qaynaqlanırsa, o cümlədən, lakin bununla məhdudlaşmayaraq, sizin səhviniz və ya tərəfimizdən ağlabatan şəkildə qarşısı alına bilməyən digər üçüncü tərəflərin gecikmələri.
– Gecikməyə hər hansı növ fors-major halları səbəb olubsa.
Digər
Biz göndərənlər və alıcılar arasındakı mübahisələrə müdaxilə edə bilmirik, buna görə də pul köçürməzdən əvvəl pul göndərdiyiniz şəxsi və ya şirkəti tanımağınızı və ona etibar etməyinizi tövsiyə edirik.
İstənilən vaxt bu müqavilədə olan hər hansı müddəanın yerinə yetirilməsini tələb etməmək heç bir şəkildə bu müddəalara uyğun olaraq onların hüquqlarına təsir etmir.